NUFFNANG

Wednesday, December 8, 2010

Hasil kerja tanganku setelah anak kesayangan ku meninggalkn dunia ini.

Bakulni saya buat dari bahan terbuang iaitu surat khabar agak rumit juga kerja tanganni tapi bg kepuasan serta hilangla juga kesedihanku bila teirngatkn anak yang baru meninggal,terasa sangat coz 24 jam dia sentiasa bersama tiba - tiba tiada , allah je tahu perasaan hati ini.

 Bakul surat khabar yang tinggini di buat khas untuk suami tercinta untuk di letakkan batang - batang joran setelah pindah dia plak letak bunga,asal di hargai.


 Bakul ni dari surat khabar juga hasil dariku bunga unggu tu pun saya buat sendiri hasil rekaan sendiri dari span daun tu belila untuk mencantikkan lagi,hehehehhh.


 Bakul surat khabar yang berbentuk pelbagai rekaan ku sendiri dan bunga ros span rekaan ku juga.Saya memang suka kalau bab mencantikkan dan buat sesuatu yang baru.Harapan nak jual n bukak butik tapi ongkos xla. Sdey sgt.


 Ni rekaan bakul comel dariku yang ku hadiahkan ke hospital pakar sultanah fatimah , muar,johor tanda penghargaan ku di wad bersalin serta wat nicu tempat anakku setelah lahir.Bunga dan bakul kesemua sentuhan dariku.


 Bunga batangni dari ranting kayu di jadikan sebagai batang dan bunganya dari surat khabar rekaanku sendiri.Alhamdulillah de juga orang berkenan dan beli sebanyak 10 batang bunga tu.suke sangat orang menghargai dan dapat juga tambahan wang untuk membayar bil hospital yang tertunggak coz ketika anak sakit suamiku diberhentikan kerja sebab cuti sebulan.di duniani ade juga yang tidak berhati perut xfikir kesusahan orang tapi ku yakin allah sentiasa bersama kita walau di mana kita berada.


 Bakul tinggi kecil yang comel 


 Bakul surat khabar lagi tetapi ade kelainan dengan bunga yang ku cipta sendiri dengan menggunakan kertas bunga. Bunga ros putih dan pink kesukaanku.


 Ni rekaan bunga lalangku di buat dari surat khabar dan batangnya dari ranting kayu


 close up bunga lalang ku


Lastni telur pindang wangi hasil dariku.Alhamdulillah ramai juga yang menempah telur pindangni sewaktu musim perkahwinan dan lain - lain.


Ini sahajalah hasil dariku yang boleh di kongsi bersama. Jika ada yang berminat bolehla inform saya,saya amat mengalukannya. Terima kaih kerana sudi meluangkan masa di blog saya. Semoga anda di rahmati allah. Amin.

2 comments:

  1. jahitan manik dan labuci bunga kubis awk kan cntik...kenapa xletak gambar and promosikannya?sila update gambar hasil kreativiti anda di facebook...."lebihkan promosi...teruskan kreativiti,,,nanti ada yg beli....ho yeah..."

    ReplyDelete